وضعیت فعالیت شرکت های بازاریابی شبکه ای در ایران

هم اکنون مرجع صدور پروانه کسب برای فعالیت بازاریابی شبکه ای در ایران اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی است و شرکت هایی که قصد فعالیت و و پرداخت پورسانت چند سطحی دارند، می بایست پروانه کسب مربوط به این فعالیت را دریافت نمایند.

به گزارش ایران هشدار - بررسی آمارهای موجود در زمینه فعالیت شرکت های بازاریابی شبکه ای در سال 97 به شرح ذیل است.
کالا و خرده ی توسط واسطه ها از سال ها پیش وجود داشته است اما واسطه گری همراه با شبکه سازی، آموزش و ایجاد گروه ، بازاریابی چند سطحی نام دارد.اولین بار بازاریابی چند سطحی توسط William classel berry و lee mytinger در شرکت Nutrillite معرفی شد و در سال 1941 این شرکت طرحی را راه اندازی کرد که در آن توزیع کنندگان می توانستند 3% از افرادی که جذب کرده اند را به عنوان پورسانت، دریافت کنند.در واقع تفاوت اصلی کار آنها با بازاریابی سنتی که از سالیان گذشته وجود داشت، امکان برخورداری از درآمد حاصل از افرادی است که معرفی شده اند.این روند تا جایی ادامه پیدا کرد که طبق آخرین آمار انجمن مستقیم در سال 2017 حجم مستقیم، 189.6میلیارد دلار بوده است(تاکنون آماری از سال 2018 منتشر نشده است) و تعداد نمایندگان مستقل مستقیم در جهان تا آخر سال 2017 به 117 میلیون نفر رسیده است.

ادامه مطلب در توضیحات

Daitanos بازاریابی ,شبکه ,فعالیت ,شرکت ,سطحی ,بازاریابی شبکه , مستقیم , افرادی ,فعالیت شرکت منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

دانلود فیلم , نرم افزار , موسیقی و ... کلاس های آموزشی تخصصی در تبریز مدرسه شاداب مستر ریمیکس شبنم شپش